9 Ağustos 2017 Çarşamba

ISDONE DLL HATASI %100 KESİN ÇÖZÜM

Merhaba arkadaşlar,sizlere bu yazımızda hemen herkesin karşılaştığı sorun olan ısdone dll hatasının çözümü anlatacağım.
Bu sorun GTA 5 dahil olmak üzere aşağı yukarı bütün oyunların kurulum aşamasında kullanıcıların karşına çıkıyor ve oldukça can sıkan bir hal alıyor.
Şimdi sizlere 3 şekilde ısdone dll hatasından nasıl kurtulursunuz bunu anlatacağım.

1. Çözüm
Kullandığınız işletim sisteminde isdone dll dosyasının bulunmamasından kaynaklanır.
Öncelikle Buraya tıklayarak isdone dll dosyasını bilgisayarınıza indirin.
Daha sonra kullandığınız sisteme göre (32 veya 64 bit) aşağıda vermiş olduğum yolu izleyerek sisteminize yükleyin.

32 bit için = C:\Windows\System32 klasörün içine indirdiğiniz dll dosyasını atın.

64 bit için = C:\Windows\SysWOW64 klasörünün içine indirdiğiniz dll dosyasını atın.

Bu yapılan işlemin dll sorununuzu çözebileceğini umut ederim.
Yukarıdaki işlemleri uyguladınız ama halen isdone dll hatası alıyorsanız hiç beklemeden 2.çözüme geçelim.

2. Çözüm
Şimdi vereceğim çözüm örneği güvenlik ile alakalı olacak.Bilgisayarınızda bulunan antivirüs programı 10 dakika devre dışı bırakın.
Daha sonra Windows Defender programını çalıştırın ve onuda devre dışı bırakın.
1.çözüm seçeneğindeki yöntemi tekrar uygulayın.
İndirdiğiniz dll dosyasını gerekli klasörlerin içine atın.
Sorununuzun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Vermiş olduğum bu çözümde dll hatasını çözmedi ise 3.yönteme geçelim.

3.Çözüm 
Arkadaşlar yukarıda vermiş olduğum çözüm yöntemleri bir çok kullanıcının sorununu çözmüştür.
Ama gel gelelim bu işlemleri yaptığı halde halen sorunları devam eden arkadaşlar.Bu çözüm sonrasında artık sizlere gına getiren isdone dll hatasından kurtulacaksınız.
İnternet üzerinde yapmış olduğum araştırmalar sonucunda yukarıdaki 2 Çözüm hep karşıma çıktı,bunları defalarca denememe rağmen sorunum çözülmedi.
Yani bu sorundan bende çok çektim.Daha sonra çok basit bir şey yaparak bu sorundan kurtuldum ve işte size çözüm.
İnternet bağlantınızı kesin ve yukarıdaki işlemleri uygulayın sorun %100 kesin olarak çözülmüş olacaktır.

27 yorum:

  1. Herkeste olmuş bende olur mu tabii ki de hayır

    YanıtlaSil
  2. İlgili kişiler yardım edebilir mi 3 adımı da uyguladım olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim milleti kandırıyorlar inanma sorunun bu yazılanlar %100 değil çözümü var elbette ama biraz uğraşacaksın sanal bellek ver işlemcini ayarla güvenli modda yük vs bütün yöntemleri dene mutlak çözüm bulacaksın

      Sil
  3. Aynen moruk kesin çözüm beyler tabii ki de kesin çözüm yha saçmalamayın hep bana mı olur şu durumlar abi ya herkese oluyor bana neden olmuyor ben orospu çocuğu muyum ya

    YanıtlaSil
  4. Ya lütfen yardım edin hicbiri ise yaramadi pes 2018 setup da ISdone.dll -11 hatasunı aliyorum lütfen yardim edin iyi çalışmalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virüs programın varsa sil ondan sonra oyunu tekrar yükle hiç hata almadan oynıcaksın kardeşim

      Sil
  5. arkadaşlar bu sorunu halledebilicek birileri varsa lütfen yardım etsin boşu boşuna 37 gb internet gidecek lütfen yardım edin saygılarla...

    YanıtlaSil
  6. OLMUYO YA
    ASSASSİNS CREED ORİGİNS İ 33 GB İNDİRDİM BU HATA YÜZÜNDEN KURAMADIM

    YanıtlaSil
  7. bence bilgisyarcıdan gidin indirin olmuyosa

    YanıtlaSil
  8. Beyler setupun bulundugu klasorun adini degistirmeniz yeterli ben de ac origins repa k kurarkern ayni hata verdi 10 gundur ugrasiyorum meger cozum bu kadar kolaymis

    YanıtlaSil
  9. yav bi gidin yaa salak salak konuşmayın internetteki herkes aynı şeyleri tekrerlıyor hiç farklı çözüm yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka torrent indirmekten başka çare yok.Kaç saattir uğraştım biriside torrent indirmiş hata vermiyo demiş bende oradan gördüm.

      Sil
    2. torrentede-6 hatası veriyor

      Sil
  10. kardes senın yaptıgın acıklamalar mantıklı da ben daha wındows defender kapatamadım :)

    YanıtlaSil
  11. Yalamazsan!!!!! Olmuyor lan 2 hafta denedim dosyanın ismini değiştiremem oyun cd de

    YanıtlaSil
  12. ISDONE DLL HATASINI ÇÖZEMEYEN ARAKADAŞLAR BEN ÇÖZDÜM BELKİ SİZDE DE İŞE YARAYABİLİR.HATA DLL EKSİKLİĞİNDEN FALAN DEĞİL RAM İN YETMEMESİNDEN KAYNAKLI. BENİM SİSTEMİM YENİ RAM 8 GB AMA HATA ALIYORDUM. İLK GİRİŞTEKİ RAM İ 2GB İLE SINIRLANDIRMA SEÇENEĞİNİ İŞARETLEDİM BİRAZ UZUN SÜRDÜ AMA YÜKLEME TAMAMLANDI. DİĞER ÇÖZÜMLERİ DENEDİM AMA HATA DEVAM ETMİŞTİ ŞİMDİ TEK TİK İLE ÇÖZÜLDÜ. BELKİ İŞİNİZE YARAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ram i nasıl işraretledin dostum ben seçemiyorum yüm yöntemleri denetim unarc dll hatasından kurtuldum ama ısdonedll den kurtulamıyorum. regedt ile ilgili olabilirmi beynim yandı ..

      Sil
  13. beyler torrent indirin hata mata vermedi bende kuruluyor oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende torrent indirdim başta 2.5 te hata veriyodu 3 adımı uyguladım şimdi 86a hata veriyo

      Sil
  14. Cmd yi yönetici olarak çalıştırıp sfc/scannow yapıp enter a tıklayın

    YanıtlaSil
  15. DOSYAYI OLDUĞU GİBİ D KLASÖRÜNE ATIN VE KURUN

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar bende de olmuyordu ama baktım ki diskte boş yer yokmuş meğer

    YanıtlaSil
  17. Garip olabilir ama ben dosya adını sadeceleştirdiğimde bu sorun çözüldü. Dosya adındaki farklı ifadeler bu sorunu yaratabiliyor galiba.

    YanıtlaSil